Palautukset
TUOTTEIDEN PALAUTTAMINEN
EI-VIALLISTEN TUOTTEIDEN PALAUTUKSET
Sinulla on oikeus palauttaa verkkokaupasta ostamasi tuotteet 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Jos tästä on kulunut yli 14 päivää, emme valitettavasti voi tarjota hyvitystä.
Jotta voit saada hyvityksen, tuotteesi on oltava myyntikelpoinen, sitä ei saa olla käytetty ja sen pitää olla alkuperäisessä kunnossa, jollaisena olet saanut sen. Sen on oltava yleensä myös alkuperäisessä pakkauksessa. Saadaksesi palautuksen, tarvitsemme kuitin tai ostotodistuksen. Älä lähetä ostoksia takaisin valmistajalle.
Kaikkia tuotteita ei voida palauttaa. Lahjakortteja, aikakauslehtiä, kirjoja, sinulle räätälöityjä tuotteita, alusvaatteita tai avattuja maalituotteita ei voida palauttaa.
Ennen kuin palautat tuotteen ja pyydät hyvitystä, ota meihin yhteyttä. Laita meille sähköpostia mitä tuotteita haluat palauttaa ja vastaamme siihen mahdollisimman pian. Kun olemme saaneet pyyntösi palautuksesta, annamme sinulle ohjeet siitä, miten edetä.
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkistettu etenemme. Jos olet oikeutettu saamaan hyvityksen, hyvitys käsitellään, ja tuotteen arvo hyviteään automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäisen maksutavan kautta. Joissain tapauksissa tarvitsemme tilinumeron palautuksen tekemiseen. Katso palautuksesta lisää alempana.
VIALLISIEN TUOTTEIDEN PALAUTUS/VAIHTO
Jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, joka on viallinen tai muuten vahingoittunut sen vastaanottamisen yhteydessä (tai mikä ei vastaa sivuston kuvausta), voit tehdä sen voimassa olevan lain ja tämän palautuskäytännön mukaisesti.
Ennen kuin palautat tuotteen ja pyydät hyvitystä tai vaihtoa ehjään tuotteeseen, ota meihin yhteyttä. Emme voi hyväksyä palautusta ilman kirjallista (sähköpostitse lähetettyä) pyyntöäsi, jossa on valokuvia vioittuneesta tuotteesta ja meidän kirjallista lupaa. Kun saamme pyynnön, annamme sinulle ohjeet siitä, miten edetä. Joissain tapauksissa tuote on lähetettävä takaisin meille, kuten esimerkiksi vaatteet. Palautamme kaikki kustannuksesi takaisin tilillesi, jos haluat hyvityksen tai vaihtoehtoisesti halutessasi lähetämme saatavuuden mukaan vastaavan tuotteen tilalle.
VIIVÄSTYNEET TAI SAAPUMATTA JÄÄNEET HYVITYKSET
Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi ja ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöön. Saattaa kuitenkin kestää jonkin aikaa ennen kuin hyvitys näkyy tililläsi. Jos et vieläkään ole saanut hyvitystä, ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Hyvityksen käsisttely vie kuitenkin usein jonkin aikaa, ennenkuin hyvitys lähetetään sinulle.
Jos olet tehnyt kaiken tämän ja et ole vielä saanut hyvitystä, ota meihin yhteyttä.
Ilmoitathan meille, kun olet saanut hyvityksen, kiitos!
VAIHTO-OIKEUS
Vaatteet: Voit vaihtaa väärän kokoisen vaatteen oikeaan kokoon tai toiseen vaatteeseen toimituskuluitta. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse, jolloin kerromme palautusohjeet. Alusvaatteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta hygieenisyys syistä.
Maalit ja muut tuotteet: Vaihdamme maaleja ja muita tuotteita vain, jos ne ovat viallisia tai vahingoittuneita, kun vastaanotat ne. Lähetä meille sähköpostia, jossa on valokuvia vioittuneesta tuotteesta.
PALAUTETTAVAN TUOTTEEN LÄHETYS
Jos haluat palauttaa tuotteen, ota meihin ensin yhteyttä sähköpostitse. Palauttaessasi ei-virheellistä tuotetta, asiakas maksaa kaikki palautuskulut.
Huom! Jos alkuperäinen hankintahinta on ollut yli 100e ja asiakas on saanut ilmaiset toimituskulut ja asiakas päättää palauttaa vain osan tuotteista ja tilauksen jäljelle jäävä summa on alle 100euroa, asiakas maksaa myös tuotteiden alkuperäiset toimituskulut.
Huomaa, että jos haluat palauttaa tuotteen, jonka olet ostanut, sinun on haettava se toimituspisteestä ja oltava yhteydessä meihin. Ei riitä, että jätät tuotteen hakematta toimituspisteestä. Noutamatta jätetystä paketista veloitamme kaikki koituvat toimituskulut ja 20e käsittelymaksun.
Jos sinulla on kysyttävää vaihto- tai palautusehdoista, ethän epäröi ottaa yhteyttä meihin:
email: info@patinuus.fi